Blog zawiera bardzo obszerną galerię zdjęć z różnych kategorii: fotografia ślubna, portret, sport, rośliny, zwierzęta, warsztaty fotograficzne, krajobrazy, architektura i wiele innych. Zapraszam !

poniedziałek, 28 lutego 2011

Grafity w Szczecinie 1

To było jak niesamowite odkrycie. Powaliło mnie na kolana. Tak jest, że jak coś widzi się często, to przestaje się to w końcu zauważać i nie zwraca się uwagi na szczegóły. Tak było w tym przypadku. Przejeżdżałem samochodem w tym miejscu pewnie tysiące razy. I dopiero jak któregoś razu postanowiłem się na chwilę zatrzymać - dojrzałem wspaniałe grafity na kolumnach podtrzymujących trasę zamkową. Każdy kawałek ściany pokryty oszałamiającymi kolorami. Dla mnie nie tyle istotna jest sama treść tych prac, co kontrasty, kształty i wspaniałe kolory. Niesamowity potencjał artystyczny drzemie w niektórych z tych prac. Wielki, wielki szacun !!! :-)
Zresztą samo zobaczcie. To tylko część, więc mam nadzieję, że wkrótce uda mi się znowu odwiedzić to miejsce. Pozdrawiam Robert.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz