Blog zawiera bardzo obszerną galerię zdjęć z różnych kategorii: fotografia ślubna, portret, sport, rośliny, zwierzęta, warsztaty fotograficzne, krajobrazy, architektura i wiele innych. Zapraszam !

środa, 19 stycznia 2011

Bal Rubinowy z okazji 40-lecia Morskiej Stoczni Remontowej SA

W sobotę 15 stycznia 2011 zostałem zaproszony na wspaniały Bal Rubinowy zorganizowany przez Morską Stocznię Remontową SA ze Świnoujścia z okazji 40 rocznicy powstania spółki. Bal odbył się w Hotelu "Wolin" w Międzyzdrojach.  A bal to był nad bale - wielka sala taneczna, dwa zespoły muzyczne, 2 fotografów i kamerzystów i prawie 500 gości z polski i z zagranicy !!!  Do tego mnóstwo dobrego jedzenia, dwa wielkie torty, wielka sala taneczna i pozytywne fluidy. Same naj. Wielkie dzięki za zaproszenie, w szczególności Panu Józefowi i jego małżonce, z którymi spędziłem na tym balu wiele miłych chwil.
Korzystając z poprawy pogody i chwili wolnego czasu tuż przed balem zaszedłem nad morze, a tam wspaniałe widoki: zachodzące słońce, pływające po morzu kry i wielkie zwały nieroztopionego śniegu na plaży. Na mieście lekka mgła, która dodawała uroku ciekawie oświetlonym budynkom i ulica Międzyzdrojów. Szkoda tylko, że promenada rozkopana, bo miejscami musiałem brnąc w niezłym błotku. Ale warto było, bo widoki niezapomniane.
Tradycyjnie na pełną relacje zapraszam TUTAJ
Poniżej zaś trochę fotek na zachętę. Znalazłem też filmik na YouTube.
Pozdrawiam, Robert.






























































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz