Blog zawiera bardzo obszerną galerię zdjęć z różnych kategorii: fotografia ślubna, portret, sport, rośliny, zwierzęta, warsztaty fotograficzne, krajobrazy, architektura i wiele innych. Zapraszam !

piątek, 16 września 2011

Zamek w Pezinie

Niedawno otrzymałem od właścicieli Zamku w Pezinie zaproszenie do zwiedzenia tego pięknie odrestaurowanego zabytku. Już od jakiegoś czasu byłem nim bardzo zainteresowany, chciałem go wykorzystać jako miejsce pleneru ślubnego. Mimo, że po sobotnim weselu, z którego do domu wróciłem coś koło 3:00 nad rano, w niedzielny poranek byłem bardzo zmęczony, postanowiłem skorzystać z okazji, która być może nie szybko by się powtórzyła. I nie żałuje, było super. Pogoda niesamowita, jak na tegoroczne lato - po prostu patelnia, a zamek jest po prostu wspaniały. Uwielbiam takie klimaty. To idealne miejsce na plener ślubny i to bez względu na pogodę. Jak na zewnątrz pogoda zawiedzie, to zawsze pozostają wspaniałe wnętrza z pięknym naturalnym światłem. Mogę tylko żałować, że miałem zbyt mało czasu na wnikliwą penetrację tego zabytku, więc tak bardziej reportażowo zrobiłem kilka zdjęć, które mam nadzieje choć trochę rozbudzą Waszą ciekawość dla tego miejsca. Pozdrawiam Robert.
























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz