Blog zawiera bardzo obszerną galerię zdjęć z różnych kategorii: fotografia ślubna, portret, sport, rośliny, zwierzęta, warsztaty fotograficzne, krajobrazy, architektura i wiele innych. Zapraszam !

piątek, 9 września 2011

Ślub Marty i Roberta - zapowiedź

Miejsce: Koszalin

3 września miałem niesamowitą przyjemność być fotografem na Uroczystości Ślubnej wspaniałej Młodej Pary: Roberta i Marty. Trwają właśnie prace "obróbcze", ale na "zachętę" wrzucam kilka pierwszych kadrów z przygotowań. Marta, Robert - jeszcze raz dziękuję za zaufanie i zabieram się do dalszej pracy. Specjalne pozdrowienia dla kamerzysty Marcina, który niczym Wajda poustawiał wszystkich na planie wielkiego filmu, ale przy tym nie przeszkadzał w fotografowaniu i posłużył mi za źródło różnych pomysłów i wielkiej praktycznej wiedzy. Pozdrawiam Robert

18-10-2011 - właśnie dodałem więcej zdjęć z tego wesela - TUTAJ. Zapraszam


















































4 komentarze:

  1. Przygotowując Martę do ślubu nie zdawałam sobie sprawy jak ważna jest rola fotografa i kamerzysty.Myślałam,że kazdy wykonuje swoje zadanie.Dopiero w tym pięknym dniu dotarło do mnie jakie to wszystko jest ważne.Między Marcinem(kamerzysta)a Robertem(fotograf) od pierwszych chwil zapanowała pełna harmonia i super współpraca.Czułam się jak na planie filmowym w otoczeniu papparazzi.Ale Ich zachowanie było tak spokojne i subtelne,że nie odczuwałam żadnego stresu.Jestem zachwycona ich pracą.I dumna,że taki wybitny duet (z dwóch krańców Polski)utrwali w kadrze filmu i aparatu piekne chwile jakie przeżyliśmy wspólnie z naszymi dziećmi,rodziną i znajomymi.Wszystkim pieknie dziekuję i polecam mój pracowity i rewelacyjny duet,czyli Roberta i Marcina.Na wyróżnienie zasługuje też orkiestra czyli małżeństwo: Justyna i Igor,tworzacy zespół muzyczny DOLCE VITA.Nie da sie ukryć ,że towarzyszyli nam sami PROFESJONALIŚCI...

    OdpowiedzUsuń
  2. Robert!Pięknie dziękujemy za próbkę zdjęć - BARDZO nam się podobają :))) Pozdrawiamy serdecznie z Paryża, Marta i Robert

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprawa ślubu dzięki ekipie fotografująco - filmująco - śpiewającej była na najwyższym poziomie, mówią to wszyscy, łącznie ze stałymi bywalcami wesel :) zdjęcia - awesome! :) pozdrowienia z Trójmiasta, brat i szwagier :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiedź ślubu super! Podziwiałam Pana pracę przez cały czas trwania uroczystości: w domu, w kościele i na weselu. Nie mogę się już doczekać całości. Ciotka Klotka.

    OdpowiedzUsuń