Blog zawiera bardzo obszerną galerię zdjęć z różnych kategorii: fotografia ślubna, portret, sport, rośliny, zwierzęta, warsztaty fotograficzne, krajobrazy, architektura i wiele innych. Zapraszam !

środa, 2 listopada 2011

Jesienne Jasne Błonia. Szczecin 2011

Ostatniej soboty czekając bezproduktywnie na trenującą na basenie córkę, postanowiłem poszwendać się trochę po Jasnych Błoniach. Dzień wcześniej wracając od klienta z Polic byłem zauroczony cudownymi kolorowymi liści w pobliskich lasach. Postanowiłem poszukać tej jesieni w śródmiejskim parku i nie zawiodłem się. Co prawda niebo było szaro-białe, ale za to nie narzekałem na nadmierne kontrasty, wszędzie piękne rozproszone światełko  które dodatkowo podkreślało piękne kolory liści. Z resztą nie ma co gadać, sami zobaczcie. Pozdrawiam Robert.




































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz