Blog zawiera bardzo obszerną galerię zdjęć z różnych kategorii: fotografia ślubna, portret, sport, rośliny, zwierzęta, warsztaty fotograficzne, krajobrazy, architektura i wiele innych. Zapraszam !

poniedziałek, 13 lutego 2012

Od poniedziałku do piątku 16 - czyli moje potyczki z kompaktem Canona

Czas najwyższy wrócić do przerwanego cyklu ze zdjęciami z moich cotygodniowych zachwytów. Wszystkie zdjęcia zrobiłem małym Canonem S95. Szczególnie jestem dumny ze zdjęcia jera . Jery to bardzo płochliwe ptaki, trudne do podejście głównie dlatego, że żerują całymi stadami i stale któryś osobnik wypatruje zagrożeń. Ostatnie silne mrozy musiały im jednak dać się mocno we znaki, skoro całkiem blisko ( jakieś 3m ) udało mi się podejść jednego osobnika żerującego na głogu :-). Zapraszam do oglądania i komentowania. Pozdrawiam Robert  



































































3 komentarze:

  1. drugie zdjęcie najlepsze ;) genialne wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczesnym porankiem ostatniej soboty, wiozłem córkę na poranny trening. Właściwie to byliśmy już lekko spóźnieni, dlatego pojechałem na skróty przez pola. I chociaż córka wyraźnie protestowała, zatrzymałem się w tym miejscu na minutę i zrobiłem jedno zdjęcie! Czasem się uda :-) Fajnie, że się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. szóste i trzynaste jest świetne! :)

    Malwina:)

    OdpowiedzUsuń