Blog zawiera bardzo obszerną galerię zdjęć z różnych kategorii: fotografia ślubna, portret, sport, rośliny, zwierzęta, warsztaty fotograficzne, krajobrazy, architektura i wiele innych. Zapraszam !

środa, 3 sierpnia 2011

Pozdrowienia z Kolobrzegu

W piątek z ciężkim sercem; bo lało niemiłosiernie i nic nie zapowiadało jakiejś poprawy; ruszyłem spędzić weekend w Kołobrzegu . Umówiłem wcześniej spotkanie z para: Robertem i Martą, mieliśmy porozmawiać o zdjęciach z ich wrześniowego wesela, więc jechać należało :-)
Sobota nadal nie zapowiadała niczego ciekawego, ciężkie chmury straszyły od samego rana. Fajnie, że potem miałem to umówione spotkanie w małej włoskiej knajpce i było przesympatycznie. Robert z Warszawy, Marta z Koszalina, młodzi, piękni i szczęśliwi - takie spotkania zawsze nastrajają mnie pozytywnie. Nawet deszcz, który zaczął padać w trakcie podpisywania umów, specjalnie mnie nie zasmucił. Okazało się, że zostałem polecony przez Igora ( kapitalny muzyk z Białorusi ), którego poznałem na ostatnim weselu Marleny i Michała (dopiero na jutro został umówiony premierowy pokaz zdjęć z tego ślubu, więc najwcześniej w piątek wrzucę na bloga jakieś fajne fotki z tego wesela).  Igor ze swoją małżonką Justyną tworzą świetny duet, są niepowtarzalni i bardzo oryginalni. Wielkie dzięki !!! Polecam wszystkim. Chcecie ich poznać bliżej -zespół Dolce Vita - zapraszam  TUTAJ.
A w niedzielę szok, powróciło z dawna oczekiwane lato. Zreszta samo zobaczcie, jak sie żyje w letnim kurorcie. Pozdrawiam Robert.









































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz