Blog zawiera bardzo obszerną galerię zdjęć z różnych kategorii: fotografia ślubna, portret, sport, rośliny, zwierzęta, warsztaty fotograficzne, krajobrazy, architektura i wiele innych. Zapraszam !

czwartek, 31 maja 2012

Jezioro Kluki w Choszcznie.

Jakiś czas temu; czekając na spotkanie businessowe; miałem około 2 h wolnego czasu. Miłe Panie poradziły mi spacer dookoła pobliskiego jeziora. Nie powiedziały tylko, że to będzie dosyć długi spacer :-) - faktycznie zajął mi prawie 2 h. To jezioro nazywa się: Kluki (potocznie Klukom, niem. Klückensee) . Zabudowa miejska przylega do jeziora na dwóch trzecich długości linii brzegowej. Powierzchnia zbiornika wg różnych danych wynosi od 85,2 ha do 85,37 ha. Objętość wód zbiornika wynosi 6 990,3 tys. m³. Jezioro znajduje się w ścisłym centrum Choszczna (za http://wikimapia.org) Władze zbudowały dookoła fantastyczną ścieżkę spacerowo-rowerową. A że aparat mam zawsze przy sobie, postanowiłem zrobić trochę pamiątkowych zdjęć. W pewnym momencie zorientowałem się, że dookoła jeziora znajduje się niezliczona ilość różnych pomostów dla wędkarzy. Tak mi się spodobały ich wymyślne konstrukcje, że wybrałem je na główny obiekt moich zdjęć tego dnia. Zapraszam do oglądania. Robert 










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz