Blog zawiera bardzo obszerną galerię zdjęć z różnych kategorii: fotografia ślubna, portret, sport, rośliny, zwierzęta, warsztaty fotograficzne, krajobrazy, architektura i wiele innych. Zapraszam !

poniedziałek, 10 października 2011

Orły Górskiego kontra Interhandler / Millennium Leasing

W ostatni piątek miałem przyjemność uczestniczyć w małym piłkarskim święcie: na stadionie Ośrodku Sportu i Rekreacji w Serocku odbył się mecz towarzyski drużyn: Orły Górskiego i Interhandler / Millennium Leasing.
Były prawdziwe stroje piłkarskie, profesjonalne buty, sędziowie itp i tylko czas każdej połowy został skrócony do 30 min, co wspominam z żalem, bo niestety z uwagi na długą drogę jaka mnie tego dnia czekała ( Szczecin - Serock ponad 660 km !!! ), spóźniłem się na pierwsza połowę około 20 min :-(.  Wielka szkoda, bo kibicowałem naszym - czyli drużynie Interhandler / Millennium Leasing, a w pierwszej połowie walka była w miarę równa, a nawet początek meczy którego nie widziałem - był zwycięski dla "mojej" drużyny. Potem niestety Orły wzięły się do roboty i pomimo już nie najmłodszych lat :-) pokazały "lwi pazur". Ostatecznie moja drużyna została pokonana, więc wynikiem za bardzo nie ma co się chwalić. Powiem tylko, że do remisu zabrakło naszym 5 bramek :-(. Poniżej kilka kadrów, na resztę zapraszam: TUTAJ. Pozdrawiam Robert.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz